Wszyscy wiemy, że recepcja to miejsce, w którym rodzi się i utrwala pierwsze wrażenie. W związku z tym, jakie są główne zasady i wskazówki dotyczące tego szczególnego miejsca?
Zazwyczaj myślimy raczej o tym, co powinniśmy robić, ale nie wiemy zbyt wiele o tym, czego nie powinniśmy robić, poza rzeczami oczywistymi. Aby dowiedzieć się z humorem, ale całkiem poważnie, czego na pewno nie należy robić w recepcji, obejrzyj ten film.
Możesz śmiać się z wielu rzeczy i zastanawiać się, jak ktoś może uważać je za dopuszczalne, ale zdziwiłbyś się, jak wiele osób nie przywiązuje dużej wagi do tego, co dzieje się w ich recepcji. Sofy muszą być czyste, cała recepcja musi być niezagracona i schludna, ściany muszą być jasne i przytulne, a recepcjonista musi być dobrze wyszkolony i co najmniej uprzejmy.
Najważniejsze jest to, że osoba siedząca za biurkiem recepcji ma moc sprawczą lub niszczącą Twoją firmę! Prawda! Jeśli osoba ta potrafi sprawić, że doświadczenie gościa będzie łatwe i płynne, pozostawiając pozytywne wrażenie, są szanse, że powróci ona do Twojej firmy, aby w przyszłości dokonać zakupu towarów lub usług, niezależnie od tego, co oferuje Twoja firma. Jeśli natomiast doświadczenie użytkownika będzie negatywne i trudne, prawdopodobnie już nigdy nie zobaczysz tego klienta.
Co sądzisz o tym filmie? Czy jakieś kwestie zwróciły Twoją uwagę?