Przegląd nowoczesnych, wydajnych biur

Aby odnieść sukces w biznesie, trzeba skupić się na wielu różnych rzeczach. Jedną z najważniejszych jest produktywność.

Ten przewodnik pomoże Ci osiągnąć pełną produktywność w odniesieniu do pracowników biurowych i środowiska, w którym pracują. Nawet najbardziej sumienny pracownik nie będzie w stanie dobrze pracować w złym środowisku biurowym, dlatego jako menedżer masz za zadanie dopilnować, aby wszystko było na swoim miejscu, wszystko działało prawidłowo, a wszelkie problemy były rozwiązywane szybko i skutecznie.

Wszystko to składa się na produktywność przez duże "P".

Możesz się zastanawiać, dlaczego jest to takie ważne, skoro powinieneś skupić się na opracowywaniu nowych produktów i usług, kampaniach marketingowych, dbaniu o zadowolenie klientów i tworzeniu nowych zarabianiu pieniędzy ale wniosek jest jeden - Twoi pracownicy są Twoim największym kapitałem. Nie możesz oczekiwać od swoich pracowników, że będą pracować w środowisku, które jest mniej niż wygodne lub wspierające, a jednocześnie nie możesz oczekiwać, że będą dobrze pracować w systemie, który po prostu nie spełnia odpowiednich wymagań.

Źle zaprojektowane biura są jedną z największych przyczyn niskiej wydajności, a w krótkim czasie chwilę, dowiesz się dokładnie, dlaczego wydajność jest tak istotnym czynnikiem sukcesu w biznesie. Na razie musisz po prostu zrozumieć, że ten przewodnik będzie dotyczył bardzo poważnego tematu. Jeśli nie chcesz, aby Twoje biuro było nie tylko komfortowe, ale również biuro ale także produktywnego, popełniasz ogromny błąd.

Wygląd biura jest z pewnością ważny, ponieważ tworzy odpowiednie wrażenie na odwiedzających i podnosi morale osób w nim pracujących, ale nawet najpiękniejsze biuro może nie być wydajne, jeśli system i przepływ pracy w nim jest nie jest właściwy.

Nie obawiaj się, ten przewodnik dostarczy Ci wszystkich informacji, których potrzebujesz, aby znaleźć właściwą równowagę między atrakcyjnym i wydajnym biurem.

Po pierwsze, co oznacza to Słowo na P w ogóle oznacza?

Czym jest produktywność i dlaczego ma tak duże znaczenie?

Wiele osób uważa, że produktywność to coś, co się robi, ale jeśli chcesz mieć pewność, że produktywność jest prawdziwa i rzeczywista, musisz spojrzeć głębiej. Możesz dać z siebie wszystko, ale jeśli narzędzia, z którymi pracujesz, nie spełniają norm, zawsze będziesz osiągał gorsze wyniki niż gdybyś miał do dyspozycji najlepsze narzędzia na rynku.

Czym więc jest produktywność? Produktywność to w istocie ilość pracy i jej jakość. Im więcej pracy wykonuje biuro, tym większa jest jego produktywność, tym więcej klientów których obsługuje klientów, których obsługuje i w efekcie osiąga większe zyski. Istnieje bardzo realny i bezpośredni związek między wydajnością a zyskami, dlatego właśnie to Słowo na P jest tak niezwykle ważne! W biznesie chodzi w końcu o pieniądze.

Obejrzyj ten film, aby dowiedzieć się, czym dokładnie jest produktywność w praktyce.

Jak widać, produktywność to relacja między wkładem (wysiłkiem, który wkładasz) a efektem (pracą, która została wykonana). To zrozumiałe, że im więcej wysiłku wkładasz, tym więcej pracy wykonujesz, a zatem więcej klientów jest obsługiwanych, więcej zamówień jest realizowanych, więcej pracy jest wykonywanej za kulisami, a wszystko staje się o wiele łatwiejsze do obsłużenia jako całość biznesowa. Bez wydajności firma nie może się rozwijać i odnosić sukcesów - to naprawdę takie proste.

W jaki sposób produktywność i morale są ze sobą powiązane?

Wkrótce porozmawiamy o tym, jak konfiguracja biura może zwiększyć produktywność, a także o kilku dodatkowych kwestiach, takich jak systemy przepływu pracy. teraz, musimy skupić się na prawdopodobnie największym efekcie ubocznym produktywności - morale.

Istnieje bardzo realny i bezpośredni związek pomiędzy morale a poziomem produktywności. Wygląda to mniej więcej tak:

  • Gdy morale jest wysokie, np. gdy pracownicy są zadowoleni, czują się wysłuchiwani, doceniani, lubią swoją pracę i środowisko, w którym pracują, to pracują ciężej i są bardziej zaangażowani, co przekłada się na wzrost wydajności.
  • I odwrotnie, gdy morale są niskie, pracownicy czują się niezaangażowani, nie są doceniani, czują się jak liczba, a nie jak osoba, co w rezultacie w rezultacie, tracą zainteresowanie swoją rolą. Ma to wpływ na produktywność, ponieważ kiedy pracownik czuje się w ten sposób, naturalnie mniej się stara. Dlatego wydajność spada, a wkrótce potem spadają zyski.

Oczywiście chcielibyśmy, aby spełnił się pierwszy scenariusz!

Zapoznaj się z tą użyteczną infografiką, która przedstawia 5 stosunkowo prostych sposobów na podniesienie morale w biurze.

Źródło - https://blog.thecenterforsalesstrategy.com/how-to-boost-morale-for-better-sales

Zadbanie o to, aby pracownicy czuli się słuchani i doceniani, nie jest trudne, chodzi po prostu o to, aby traktować ich jak ludzi, a nie jak liczby, które pojawiają się w miesięcznym arkuszu płac. Są to ludzie, którzy prowadzą firmę za kulisami, a niektórzy z nich są jej twarzą! Ważne jest, abyś traktował ich z szacunkiem i zrozumieniem, na które zasługują, pytając o ich opinie, sugestie i pozwalając im dać upust frustracji, gdy od czasu do czasu coś pójdzie nie tak.

Nie można sugerować, że morale zawsze będą wysokie, ponieważ podobnie jak ludzkie nastroje, tak i morale ma tendencję do spadków i wzrostów, a w ciągu roku zmienia się bez wysiłku. Wystarczy, że pozostaniesz konsekwentny i pozytywnie nastawiony do swoich działań, a niewielkie spadki szybko powrócą do normy.

Czy każda produktywność to dobra produktywność?

Bardzo interesującym pytaniem jest to, czy każda produktywność jest dobrą produktywnością, czy też nie. Jeśli produktywność to relacja między nakładami a wynikami, to czy oznacza to, że zawsze jest dobra, czy też może wystąpić sytuacja, w której produktywność jest ujemna?

Wyjaśnijmy to sobie jasno. Jeśli produktywność to wykonana praca, to co się stanie, jeśli praca nie zostanie wykonana na najwyższym możliwym poziomie? Co, jeśli popełniane są błędy lub jeśli jakość pracy mogłaby być lepsza? Czy to oznacza, że każda część produktywności jest dobra, niezależnie od standardu?

Nie.

Jedyną produktywnością, do której należy dążyć w biznesie, jest wysokiej jakości produktywność. Nie chodzi o to, by wykonać pracę w jakikolwiek stary sposób i po prostu zaznaczyć pole, ale o to, by wykonać zadanie w najlepszy możliwy sposób. W ten sposób jakość jest przekazywana klientom i zapewnia się im powtarzalność. Jeśli zadania są wykonywane niechlujnie, klienci założą, że mogą otrzymać lepszą jakość gdzie indziej, a Ty w rezultacie stracisz klientów.

Jak widać, produktywność właśnie stała się nieco bardziej skomplikowana!

W naszej następnej rozdziale, skupimy się na głównych obszarach, nad którymi można popracować, aby zapewnić produktywne nowoczesne środowisko biurowe. Przede wszystkim jednak chcemy się skupić na wysokiej jakości środowisku, które tworzy wysokiej jakości produktywność. W ten sposób zapewniasz swoim pracownikom narzędzia potrzebne do dobrego wykonywania pracy w środowisku, które inspiruje ich do osiągania jak najlepszych wyników.

Przejdźmy więc dalej i sprawdźmy, jak można stworzyć wysokiej jakości, wydajne i nowoczesne środowisko biurowe.

Jakie elementy składają się na produktywne nowoczesne biuro?

Zamierzamy przeanalizować różne elementy biura i warunków pracy, które wpływają na produktywność. Aby to zrobić, należy skupić się na każdej części biura, a nie na przestrzeni jako całości. Każdy obszar ma swoją rolę do odegrania; na przykład, światło to nie tylko nie światło, ale światło, które może być przeszkodą Na przykład lampka to nie tylko brak światła - to światło, które może być przeszkodą dla pracownika lub takie, które zapewnia mu odpowiednie oświetlenie, pozwalające wykonywać pracę bez bólu głowy.

Podobnie biurko nie jest po prostu biurkiem. Jest to przestrzeń, która powinna mieć odpowiednią wysokość i rozmiar, aby zapewnić pracownikom komfort pracy, bez ciasnoty w godzinach pracy.

Wszystko ma do odegrania swoją rolę, trochę jak elementy układanki, które łączą się w całość. Tak właśnie należy patrzeć na swoje biuro. Jeśli możesz to zrobić, już robisz pierwszy krok w kierunku produktywnego środowiska.

Wystrój i tematyka biura

Pierwszym obszarem, na który zwrócimy uwagę, jest wystrój biura. Nie zawsze musisz podążać za najbardziej aktualnymi trendami w projektowaniu, zwłaszcza jeśli nie pasują one do tego, czym zajmujesz się jako firma. To, co powinieneś jednak zrobić, to spojrzeć na projekty, które uzupełniają przestrzeń, którą masz i wybrać najlepsze meble biurowe, aby ją umeblować.

Na przykład, czy wiesz, że kolor naszych ścian może mieć wpływ na wydajność pracy? Istnieje coś, co nazywa się psychologią kolorów i polega na zrozumieniu, że różne kolory wpływają na nasz mózg w różny sposób. Oznacza to, że można stymulować mózg do większej kreatywności i produktywności, po prostu wybierając odpowiedni kolor farby!

Sprawdź tę bardzo interesującą infografikę, aby uzyskać więcej informacji na ten temat.

Źródło - https://www.dailyinfographic.com/the-psychology-of-colors-infographic

Jeśli chcesz stworzyć kreatywną i skoncentrowaną przestrzeń, wybierz kolory takie jak żółty, niebieski lub zielony. Są to idealne odcienie do biura, ponieważ pasują do większości innych projektów. Możesz również dodać kilka roślin, aby nadać wnętrzu charakter biofiliczny. Pomaga to zredukować stres, co z pewnością zwiększa produktywność, a przy tym wygląda fantastycznie!

Wygląd Twojego biura odgrywa bardzo ważną rolę w produktywności. Pracownicy chcą czuć się dumni ze swojego biura, a biurka na miarę z wygodnymi krzesłami z pewnością pomagają!

Oczywiście współczesny wystrój biura, który poprawia nastrój, jest dodatkowym atutem, a poważne potraktowanie psychologii kolorów i zastanowienie się nad motywami, które zwiększają produktywność, jest niezwykle istotne. Jednym z nich jest biophilic design, który polega na wprowadzeniu do wnętrza elementów natury. Może się to odbywać za pomocą roślin, drewnianych mebli itp.

Nie trzeba dodawać, że przed wprowadzeniem jakichkolwiek poważnych zmian w wystroju biura należy poprosić o opinię pracowników i dowiedzieć się, co chcieliby zobaczyć. Zwiększy to również morale, które jak wiemy jest powiązane z wydajnością!

Biurka biurowe

Jak już wspomnieliśmy wcześniej, trzeba uwolnić się od od myślenia, że biurko to tylko stół, przy którym się siedzi. Biurko to coś znacznie więcej! Biurko musi być wystarczająco duże, aby zapewnić wystarczającą ilość miejsca, ale nie aż tak duże, aby pracownik stale się przy nim przemieszczał, próbował znaleźć jakieś przedmioty i tracił niewiele czasu w ciągu dnia.

Istnieje niezliczona ilość różnych rodzajów biurek, od biurek narożnych po biurka typu bench, od biurek w kształcie kapsuły po klasyczne biurka gabinetowe. Wybór należy do Ciebie, ale upewnij się, że Twoja przestrzeń biurowa jest wystarczająco duża, aby pomieścić wybrany typ biurka. Należy zapewnić odpowiednią ilość miejsca do przemieszczania się po biurze, np. aby ludzie mogli chodzić bez konieczności przeskakiwania obok zbyt wielu krzeseł lub biurek!

Wspaniałym sposobem na zwiększenie wydajności, a jednocześnie zapewnienie pracownikom lekkiego treningu, jest zastosowanie aktywnej metody pracy, takiej jak stoły o regulowanej wysokości lub biurka biurowe z regulacją wysokości. Umożliwiają one naprzemienne siedzenie i stanie w ciągu dnia, co, jak wykazano, zwiększa ogólną produktywność.

Zobacz ten film, aby dowiedzieć się więcej o biurkach stojących.

Niezależnie od tego, czy zdecydujesz się na biurko stojące, czy klasyczne biurko do pracy siedzącej, ważne jest, aby upewnić się, że rozmiar biurka jest odpowiedni i że jest ono ustawione w odpowiednim miejscu. Nigdy nie ustawiaj biurka pod jasnym światłem lub za oknem. W takich sytuacjach osoba siedząca przy biurku będzie musiała zmagać się z oślepiającym światłem. Nie jest to produktywna sytuacja, a ponadto naraża pracownika na bóle głowy i zmęczenie oczu.

To nigdy nie jest dobra sytuacja!

Zadbanie o to, aby biurka były wydajne pod względem konstrukcyjnym, pomoże Twoim pracownikom być równie wydajnymi w ciągu dnia pracy.

Krzesła biurowe

Ogromnym czynnikiem zwiększającym produktywność jest wybór odpowiedniego rodzaju siedziska biurowego dla pracowników. Długotrwałe przebywanie w pozycji siedzącej może zwiększyć ryzyko wystąpienia różnych schorzeń związanych z siedzącym trybem życia. Ponadto nieprawidłowe siedzenie może powodować bóle w dolnej części pleców, karku, rwę kulszową, a także przyczyniać się do powstawania urazów związanych z powtarzającym się napięciem i cieśni nadgarstka. Żadna z tych dolegliwości a ryzyko można zminimalizować, wybierając odpowiedni rodzaj krzesła.

Krzesła ergonomiczne są idealne do długotrwałego siedzenia przy komputerze. Można je dostosować do konkretnych potrzeb danej osoby i zapewniają wsparcie w "zagrożonych" obszarach, takich jak dolna część pleców. Edukacja pracowników w zakresie prawidłowego siedzenia oraz zapewnienie im odpowiednich rodzajów krzeseł do konkretnych sytuacji pomoże im uniknąć tych problemów zdrowotnych.

Nie oznacza to jednak, że krzesła ergonomiczne to jedyne krzesła, jakie można zastosować w nowoczesnym biurze. Można rozważyć takie opcje, jak krzesła siatkowe, które są idealne do miejsc pracy zespołowej. Tego typu krzesła pozwalają na cyrkulację powietrza wokół ciała, dzięki czemu siedząca na nich osoba czuje się o wiele bardziej komfortowo i może się lepiej skoncentrować i być bardziej produktywna.

Istnieje niezliczona ilość różnych typów krzeseł, ale ważne jest, aby wybrać odpowiedni typ dla konkretnych obszarów w przestrzeni biurowej. Jeśli uda Ci się to zrobić, zapewnisz sobie produktywność, ponieważ Twoi pracownicy będą mieli zapewnioną wygodę, wsparcie i nie będą rozpraszani przez bóle i dolegliwości.

Oświetlenie, podłoga i cyrkulacja powietrza

Te trzy obszary zgrupujemy razem, ponieważ często zalicza się je do "różnych" elementów projektowania nowoczesnego biura. Problem w założeniu, że są to różne elementy, polega na tym, że są one o wiele ważniejsze, niż mogłoby się wydawać.

Właściwy rodzaj podłogi może pochłaniać hałas, który w przeciwnym razie mógłby rozpraszać pracowników próbujących się skoncentrować. Na przykład, jeśli zdecydujesz się na dywany, osoby chodzące po pomieszczeniu nie będą przeszkadzać osobie, która próbuje skupić się na zadaniu związanym z liczbami. I odwrotnie, wybór podłogi winylowej może sprawić, że przestrzeń będzie chłodniejsza, co również pomoże pracownikom się skoncentrować, bez uczucia gorąca, zwłaszcza w miesiącach letnich.

Podłogi są o wiele ważniejsze, niż mogłoby się wydawać, a podczas projektowania przestrzeni należy dokładnie przemyśleć zalety i wady różnych dostępnych rodzajów podłóg.

Przechodząc od podłogi, musimy pomyśleć o oświetleniu. Poruszyliśmy już pokrótce kwestię odblasków od okna, ale ważne jest, aby do przestrzeni biurowej wpadało jak najwięcej naturalnego światła. Nie można całkowicie polegać na świetle naturalnym i trzeba będzie zastosować pewien rodzaj światła sztucznego, ale Matka Natura ma wiele sztuczek w rękawie! Czy wiesz, że naturalne światło może poprawić nastrój, a tym samym zwiększyć wydajność pracy? Połączenie tych dwóch czynników i zadbanie o to, by sztuczne światło nie było zbyt jasne, to świetny pomysł.

Zapoznaj się z tą interesującą infografiką, która mówi o korzyściach płynących z naturalnego światła, a także podaje kilka pomysłów na to, jak zwiększyć ilość naturalnego światła w biurze.

Źródło - https://tradeaccesspanels.co.uk/natural-light-vs-artificial-light-infographics

Pozostaje nam jeszcze kwestia cyrkulacji powietrza. Czy kiedykolwiek siedziałeś w biurze i było Ci zimno lub za gorąco? Czy dzięki temu pracowało Ci się lepiej lub ciężej? Oczywiście, że nie. Rozpraszało Cię to i jedyne, o czym myślałeś, to jak zimne są Twoje ręce lub jak bardzo się pocisz.

Tak samo jest w każdym biurze i w każdej przestrzeni konferencyjnej na świecie. Trzeba zapewnić odpowiednią temperaturę, co może być trudne, gdy różni pracownicy odczuwają ciepło i zimno w nieco inny sposób!

W takim przypadku dobrym pomysłem jest wyposażenie pracowników w indywidualne małe wentylatory biurowe, ale także utrzymywanie umiarkowanej temperatury przez cały czas za pomocą systemu ogrzewania lub chłodzenia. Należy również zadbać o maksymalne otwarcie okien, aby zapewnić dopływ świeżego powietrza do wnętrza, co pomoże w naturalny sposób ochłodzić biuro w miesiącach letnich. Warto również pomyśleć o umieszczeniu mebli biurowych strategicznie blisko okien.

Nie sposób skupić się na pracy, gdy jest nam za gorąco, za zimno, gdy wokół nas jest za dużo hałasu, gdy walczymy z oślepiającym światłem lub gdy oświetlenie jest zbyt ostre. Sprawdzenie tych elementów przed stworzeniem przestrzeni ma kluczowe znaczenie, jeśli chcesz, aby Twoje biuro było superproduktywne.

Technologia

Kiedy po raz ostatni aktualizowałeś oprogramowanie lub komputery w Twoim biurze? Nowe technologie są projektowane z myślą o produktywności, więc jeśli używasz komputerów sprzed 10 lat lub pakiety oprogramowania nie były aktualizowane od kilku lat, nadszedł czas, aby zwrócić uwagę na IT.

Wiele biur zaczyna stosować system BYOD, czyli "Przynieś swoje własne urządzenie". Ogranicza to konieczność kupowania przez firmy pojedynczych komputerów, a także oznacza, że pracownicy pracują na urządzeniu, które jest im już dobrze znane. Oznacza to, że mogą pracować szybciej i wydajniej.

Jeśli nie podoba Ci się pomysł, aby pracownicy przynosili do pracy własne komputery, musisz sprawdzić, czy posiadane przez Ciebie maszyny są optymalne do pracy, jaką wykonują Twoi pracownicy. wykonywać. Czy obecne komputery są wystarczająco szybkie? Czy bardziej wydajna byłaby praca przy użyciu stołów i klawiatur Bluetooth, czy może laptopów zamiast komputerów stacjonarnych? To wszystko są pytania, które należy poważnie przeanalizować.

Jeśli chodzi o oprogramowanie, warto rozejrzeć się i dowiedzieć się, czy są jakieś nowe, zaktualizowane opcje, które można by wypróbować. Większość firm chętnie wyśle przedstawiciela do Twojego biura, co pozwoli Ci osobiście zapoznać się z pakietem oprogramowania i sprawdzić, czy będzie Ci odpowiadał. Być może lepiej będzie pozostać przy swoim stałym pakiecie, ale nie zaszkodzi zbadać możliwości i dowiedzieć się, czy nie ma bardziej produktywnego wyboru, który czeka na odkrycie.

Współpraca a praca w ciszy

Jednym z najważniejszych aspektów produktywności jest zrozumienie, że nie każda praca wymaga takiego samego środowiska. Na przykład, niektóre zadania wymagają prawdziwej koncentracji, a to oznacza pewną dozę prywatności. Istnieje wiele narzędzi zapewniających prywatność, które można wykorzystać w biurze, np. ekrany biurowe tworzące barierę między pracownikiem a osobami znajdującymi się obok niego, lub kabiny biurowe, w których można znaleźć przestrzeń i ciszę do skupienia się.

Jest wiele innych sposobów na skupienie się na pracy, na przykład biurka w kształcie kapsuł lub całkowite opuszczenie biura i praca zdalna. Mimo to istnieje inny rodzaj pracy, który musimy potraktować poważnie - współpraca.

Wiele firm decyduje się na wprowadzenie stref w swoich biurach, szczególnie w dużych, otwartych przestrzeniach biurowych. biurach o otwartym planie biurach otwartych. Jest to część modelu pracy zwinnej (agile working). model i oznacza, że najważniejsze jest zadanie, a pracownik decyduje, gdzie chce pracować, aby wykonać je jak najlepiej. Nie zawsze oznacza to pójście w ciche miejsce, a może oznaczać, że należy usiąść i omówić zadanie z innym kolegą lub nawet wspólnej pracy zespołowej nad całym projektem.

W tym celu należy zapewnić miejsca, w których dyskusje będą mogły odbywać się bez zakłócania pracy reszty biura. Dobrym rozwiązaniem jest modułowe biurko biurowe, które można przemieszczać i przechowywać, gdy nie jest używane, a także przenosić do spokojniejszej części biura. Jeśli wolisz mieć statyczną przestrzeń do współpracy, zwróć uwagę na panele akustyczne, które pochłaniają hałas i zapobiegną rozpraszaniu uwagi innych pracowników przez dyskusje.

Współpraca jest istotnym elementem produktywności, ponieważ pozwala na wysuwanie na pierwszy plan nowych pomysłów i kreatywnych rozwiązań. Oczywiście, podobnie jak w przypadku wysokiej jakości produktywność i niskiej jakości produktywność wysokiej jakości, istnieją również dwie strony współpracy. Obejrzyj ten film, w którym przedstawiono kilka metod, które możesz wypróbować w swojej przestrzeni.

Dostępność miejsc na przerwy

Mogłoby się wydawać, że robienie przerw przynosi efekt przeciwny do zamierzonego, ale w rzeczywistości jest zupełnie odwrotnie! Twoi pracownicy muszą robić regularne przerwy, aby zachować sprawność umysłu i zwiększyć wydajność w ciągu całego dnia. Oznacza to, że nie należy pozwalać pracownikom na siedzenie przy biurku i jedzenie lunchu oraz należy zapewnić miejsce, w którym mogą się rozerwać.

Jeśli masz dostęp do przestrzeni na zewnątrz, jest to jeszcze lepsze rozwiązanie, ponieważ świeże powietrze jeszcze bardziej zwiększy koncentrację. W rezultacie poziom stresu również będzie niższy. Jeśli jest ładna pogoda, zorganizuj okrągłe biurko biurko na zewnątrz i pozwól pracownikom siedzieć i rozmawiać podczas przerw, chłonąc słońce i ciesząc się świeżym powietrzem!

Dobrym pomysłem jest zachęcanie pracowników do zażywania ruchu i świeżego powietrza w czasie przerw, ponieważ wpływa to korzystnie na ich wydajność po powrocie do biurka. Jeśli po południu odbędzie się spotkanie przy nowoczesnych stołach do sal konferencyjnych, jest o wiele bardziej prawdopodobne, że pracownicy wpadną na wiele pomysłów dzięki efektowi zwiększonej koncentracji.

Systemy organizacji pracy

Niezwykle ważne jest znalezienie systemu przepływu pracy, który będzie odpowiadał zarówno pracownikom, jak i pracy, którą trzeba wykonać. Może to być hot-desking Może to być system gorących biurek, praca zwinna, praca zdalna, strefy współpracy i ciszy lub cokolwiek innego, ale musi to mieć sens z punktu widzenia pożądanych rezultatów.

Aby określić najlepszy system organizacji pracy, warto przedyskutować sytuację z pracownikami i poznać ich opinie. W końcu to oni wykonują tę pracę, a to oznacza, że dysponują wiedzą, której Ty nie posiadasz! Pytając o ich opinie i wkład, pokazujesz również, że cenisz ich spostrzeżenia, co podnosi morale, a tym samym zwiększa wydajność!

Zgromadź wszystkich wokół owalnego stołu w sali konferencyjnej i wyjaśnij, że chcesz znaleźć taki przepływ pracy, który będzie odpowiadał wszystkim. Oznacza to znalezienie systemu, w ramach którego wszyscy będą mogli dobrze pracować i osiągać swoje cele bez dodatkowego stresu i presji. Może to być tak proste, jak przestawienie kilku biurek, zmiana pakietów oprogramowania lub całkowita przebudowa, ale nie poznasz najbardziej produktywnego sposobu postępowania, dopóki nie zbierzesz informacji ze wszystkich źródeł. Dopiero potem, w ramach współpracy, podejmijcie wspólną decyzję.

Oczywiście, po pewnym czasie pewnym czasie, zdroworozsądkowo należy dokonać przeglądu systemu i sprawdzić, czy działa on dobrze, czy nie. Jeśli nie, trzeba będzie wprowadzić zmiany, ale jeśli system działa, można go kontynuować i dokonać ponownego przeglądu za kilka miesięcy.

Wiele firm nie dokonuje przeglądu wprowadzonych zmian, a zamiast tego wdraża je i oczekuje, że po prostu zadziałają. Jeśli nie działają, wyrzucają je i zaczynają od nowa; to strata czasu! Nie można oczekiwać, że wielkie zmiany po prostu zadziałają, a czasami wystarczy je tylko lekko zmodyfikować, aby uzyskać ogromną różnicę!

Połączenie najbardziej produktywnego środowiska biurowego z najlepszym systemem przepływu pracy sprawi, że Twoja firma z łatwością osiągnie wysoką wydajność.

Podsumowanie

Po przeczytaniu tego przewodnika powinieneś być pełen pomysłów na zwiększenie produktywności!

Stworzenie produktywnego miejsca pracy wymaga po prostu starannego przemyślenia i zaplanowania, a także zasięgnięcia opinii tych, którzy rzeczywiście muszą być przede wszystkim produktywni. Pod wieloma względami opinie te są najważniejszym elementem, który wpływa na morale i pozwala uzyskać informacje, które w przeciwnym razie mogłyby umknąć.

Nigdy nie lekceważ potęgi wydajnego, nowoczesnego środowiska pracy. Jest to przestrzeń, która może zmierzyć się z konkurencją i wygrać. Jest to przestrzeń, która może przynosić ogromne zyski. Jest to przestrzeń, która może być motorem rozwoju firmy.

Wszystko, co musisz zrobić, to zbadać swoje możliwości i opracować produktywny plan!

O serwisie

Korzystając z naszych porad, bez problemu poradzisz sobie z odpowiednim wyborem urządzeń wielofunkcyjnych do własnego biura. Pokazujemy na co warto zwrócić uwagę, oraz z jakimi wydatkami musimy się liczyć.

Zadbaj o komfort swojej pracy.

 

Kontakt

kontakt@netpoint.com.pl

Galeria